Płatności:

Dostępne formy płatności:

  • PayU (W TYM DOSTĘPNE SYSTEMY RATALNE);

  • PayPal (zapłać kontem PayPal lub kartą);

  • Tradycyjny przelew w banku lub na poczcie (dane poniżej);

  • Za pobraniem (nie dotyczy usługi projektowania i produktów po modyfikacjach indywidualnych);

  • Gotówka (przy odbiorze osobistym towaru w naszej firmie).

  • Płatność kartą (przy odbiorze osobistym towaru w naszej firmie)

  


DANE DO PRZELEWU TRADYCYJNEGO:

PHU FIBER Adrian Pińkowski 
Jeziorki 27L
64-810 Kaczory

nr konta: 29 1950 0001 2006 0047 8686 0001


tytuł wpłaty: IMIĘ i NAZWISKO + NUMER ZAMÓWIENIA 

(nr zamówienia został podany w mailu potwierdzającym Państwa zamówienie)

 


RATY? Czemu nie?

Jeśli planujesz zakupy na raty, wybierz system płatności PAYU, a następnie zaznacz zakup na raty. Decyzję banku otrzymasz do 15 min.

Dostawa:

Aktualny cennik wysyłek krajowych:

Cennik wysyłek

Dodatkowe informacje:

  • Ilość zamówionych przedmiotów nie zwiększa kosztów wysyłki. 
  • Koszty wysyłek zagranicznych (tylko przy wcześniejszym przelewie) są ustalane indywidualnie. Prosimy o wcześniejszy kontakt celem ustalenia kosztów wysyłki.
  • Za pobraniem nie wysyłamy produktów wytworzonych lub zmienionych na indywidualne życzenie Klienta.

 

UWAGA!!! (dotyczy przesyłek uszkodzonych)

Każda paczka jest ubezpieczona, ale jeśli widzicie Państwo, że przesyłka jest uszkodzona, a jeszcze jej nie odebraliście, to proszę odmówić kurierowi jej przyjęcia. Wówczas cała procedura reklamacyjna spadnie na nas i będziemy mogli od razu, bez dodatkowych opłat wysłać Państwu nowy produkt.

  Co jeśli uszkodzoną paczkę już odebrał Klient?

Podstawą prawną do odszkodowania za uszkodzenie towaru jest protokół szkody.
Zgodnie z aktualnymi przepisami nie ma takiego obowiązku, ale najlepiej byłoby, gdyby towar był otwierany jeszcze w obecności kuriera. Uszkodzenia stwierdzone z opóźnieniem proszę niezwłocznie zgłaszać kurierowi.
JEST TO W PAŃSTWA INTERESIE, jeśli paczka zostanie już odebrana. 
Wówczas Kupujący w dokumentacji reklamacyjnej wpisuje SWÓJ numer konta
i załącza kopię dowodu zakupu (paragonu lub faktury)
Po uznaniu reklamacji, przewoźnik wypłaca odszkodowanie  KUPUJĄCEMU na podany nr konta.

 Sprzedający jest odpowiedzialny za swoje produkty, ale nie ma prawa do otrzymania odszkodowania za paczki, których nie jest adresatem. Jeśli chcecie Państwo, abyśmy to my dalej zajmowali się dochodzeniem roszczeń za uszkodzenie paczki, to niezbędne będzie pisemne oświadczenie o scedowaniu roszczeń - wzór pisma dostarczymy Państwu w przypadku wystąpienia sytuacji.

 Bez takiego upoważnienia, Sprzedający obsługuje już tylko reklamacje z tytułu wadliwej produkcji.

 

Trzymamy kciuki, że każda paczka dotrze do Was w całości ;)


ZWROTY:

Na zwrot towaru bez podania przyczyny macie Państwo 14 dni od chwili otrzymania paczki. Dotyczy to produktów standardowych, tzn. takich, które nie były wytwarzane pod indywidualne wytyczne Klienta.

Zgodnie z obowiązującymi prawami Konsumentów, nie ma możliwości zwrotu towaru wykonywanego na specjalne życzenie Klienta (np. numer na dom lub indywidualny wieszak). Nie oznacza, to oczywiście braku możliwości reklamowania uszkodzonego produktu ;) - Za takie produkty również jesteśmy odpowiedzialni, ale reklamacja może być rozpatrywana tylko z tytułu wadliwej produkcji, pomyłki w wysyłce lub uszkodzenia paczki w transporcie.

Aby dokonać zwrotu lub wymiany towaru prosimy wypełnić formularz zwrotu/reklamacji otrzymany mailowo po złożeniu zamówienia, a następnie wysłać go na nasz adres biuro@metalowewieszaki.pl lub listownie na adres siedziby firmy. Odpowiemy na zgłoszenie tak szybko, jak to będzie możliwe - zazwyczaj do 3 dni roboczych.

Więcej odpowiedzi znajdziecie Państwo w dziale FAQ