Witaj, Zanim złożysz zapytanie, sprawdź, czy nie jest to jedno z najczęściej zadawanych pytań.
Na najczęściej zadawane, tutaj udzielamy odpowiedzi ;)
Aby złożyć zamówienie, wystarczy "wrzucić" produkt do koszyka, podać w formularzu swoje dane i zaakceptować REGULAMIN sklepu internetowego (nie trzeba się rejestrować).
Jeśli macie Państwo jakiekolwiek wątpliwości i uważacie, że coś może pójść nie tak, to udostępniliśmy możliwość dokonania niezobowiązującego zamówienia - tzw. ZAKUP testowy
Zakładanie konta w sklepie (rejestracja) nie jest konieczna, ale ułatwia Państwu śledzenie swoich zamówień. Dla stałych Klientów przydzielamy rabaty, które są widoczne dopiero po zalogowaniu.
Nieobowiązkowa rejestracja odbywa się w trakcie składania zmówienia (wystarczy zaznaczyć pole "Zarejestruj konto klienta".
Tak, ale przy:
a) zamówieniach indywidualnych (wykonanych na życzenie) tylko do momentu akceptacji projektu przez Klienta. Akceptacja projektu oznacza zgodę na jego realizację i nie ma później możliwości anulowania zamówienia.
b) gotowym produkcie "z półki" do 14 dni od chwili otrzymania paczki... . Zwrócony towar nie może nosić śladów użytkowania, a Kupujący musi odesłać produkt na własny koszt.
W przypadku wątpliwości lub rezygnacji prosimy o pilny kontakt mailowy biuro@metalowewieszaki.pl
Tak, istnieje możliwość składania zamówień w formie telefonicznej, ale wysyłka nastąpi tylko po wcześniejszej przedpłacie na konto.
Prosimy o kontakt z działem handlowym pod numerem 512-31-40-30
a) przy przedpłacie jest do wyboru: PayU, PAY PAL, Przelewy24 oraz tradycyjny przelew.
b) za pobraniem(płatne kurierowi) - ta forma płatności jest niedostępna zamawiając produkt wykonany wg indywidualnych wytycznych Klienta.
c) odbiór osobisty - płatne gotówką lub kartą (zbliżeniowo lub na PIN).
d) RATY (PayU/Przelewy24)
Natychmiast po prawidłowo przeprowadzonej transakcji na stronie banku lub po płatności kartą w siedzibie firmy.
TAK. Aktualnie wystawiamy faktury (bez VAT) (dawniej nazywane rachunkami)
Wszystkie podawane ceny są cenami brutto.
Tak. Połączenie między Państwa bankiem, a sklepem internetowym (na każdej podstronie) jest szyfrowane certyfikatem SSL.
IDEA BANK: 50 1240 3695 1111 0011 0371 7394
PHU FIBER Adrian Pińkowski
Jeziorki, ul. Akacjowa 27
64-810 Kaczory
tytuł przelewu: numer zamówienia + imię i nazwisko zamawiającego
Towar wysyłamy na następny dzień roboczy. Jeśli danego towaru w wybranym kolorze nie ma już na magazynie, to wytworzymy go w przeciągu 3-10 dni roboczych. Jeśli produkt jest pilnie potrzebny, to prosimy o wcześniejszy kontakt, w celu ustalenia dostępności wybranego towaru na magazynie.
Tak. Zaraz po nadaniu paczki, otrzymujecie Państwo na maila nr przesyłki do śledzenia.
Tak. W celu określenia dokładnego kosztu wysyłki skontaktuj się z nami: biuro@metalowewieszaki.pl
a) wysłaliśmy niewłaściwy towar? - powiadom nas o tym. Wymienimy towar niezwłocznie na nasz koszt.
b) dotarła uszkodzona paczka, ale jeszcze jej Państwo nie odebraliście - PROSIMY JEJ NIE ODBIERAĆ - wyślemy nowy produkt jak tylko wróci do nas uszkodzona paczka.
c) dotarła uszkodzona paczka i niestety już została odebrana od Kuriera - wyjścia są 2:
PIERWSZE - proszę wezwać Kuriera, spisać protokół szkody i rozpocząć procedurę reklamacyjną (działacie Państwo we własnym zakresie i w efekcie końcowym to Państwo otrzymujecie odszkodowanie za uszkodzony towar).
DRUGIE - proszę wezwać Kuriera, spisać protokół szkody i MY się zajmiemy reklamacją, ale będziecie Państwo musieli nam wysłać specjalny dokument scedujący roszczenia reklamacyjne na naszą firmę. Dopiero wtedy ubezpieczyciel pozwoli nam na dochodzenie roszczeń. W takiej sytuacji to Sprzedający otrzyma ewentualne odszkodowanie.
a) NIE, jeśli towar dotarł do Ciebie uszkodzony lub niewłaściwy (jeśli jest uszkodzony, to proszę pamiętać o zrobieniu wcześniej zdjęć paczki i zawartości oraz spisaniu protokołu szkody u kuriera) .
b) TAK, jeśli rezygnujesz z zakupu, korzystając z przysługującego Ci prawa do rezygnacji z towaru bez podania przyczyny. Na rezygnację bez podania przyczyny masz 14 dni od chwili odebrania paczki. Pamiętaj, aby towar nie nosił żadnych śladów użytkowania i o odesłaniu dowodu zakupu (paragonu/faktury).
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji otrzymany mailowo po złożeniu zamówienia, a następnie wyślij go na nasz adres biuro@metalowewieszaki.pl lub listownie na adres siedziby firmy :
PHU FIBER Adrian Pińkowski
Jeziorki, ul. Akacjowa 27
64-810 Kaczory
Odpowiemy na zgłoszenie tak szybko, jak to będzie możliwe.
Na odpowiedź zgłoszenia reklamacyjnego zastrzegamy sobie czas do 3 dni roboczych.
You can contact us by mail here
or by phone using this number : 512-31-40-30